~::Tak Sookaaa....Tak Soookaaa::~

Tuesday, May 27, 2008


Geramnyer aku.....sampai hati tau. Kalau orang lain aku boley terima lagi....ni bukan orang lain, anak sedara aku ngan papa dia laaa [merangkap adik aku laa] Giles punya kutukan....tahap dewa dewi punya.


Camni laa lebey kurang citernya....:


Pepagi tadi wifey aku......laaa mem aku ler, telah menerima satu panggilan daripada anak sedara aku tu.....Syasya baru b'umur....ampat taunn laaa. Utk pengetahuan uols, adik aku ngan bini dia dan 2 1/2 org anaknya [1/2 dlm perut lagikk...hehehe] bersama dgn mama & abah aku sedang bercuti di Langkawi skrg neh.



Camni laa antara petikan dialog tepon tuh :


"We Sue [sebutan bukan wi tau...we]....bila nak datang kat sini....?"
[apa..dia hengat Langkawi tu dekat ker boley gi cam gituu jer..]

"Sonok tau jalan2 sini...."

"We Sue...kat sini [Langkawi] keter Nissan Sentra jadi teksi tau....."

[uols tengok ler bebudak sekarang, sumer dia dok perati...sampai keter aku pun dia perasan dah jadik teksi....hampeehhhhh]


Okay...itu bab anak punya citer.....aku dah kena seround dah

Petang tadi punya citer...si Papa kpd Syasya tu [adik aku ler]...hantar aku satu MMS plak. Uols nk tengok apa yg diMMSkan tuh....okay check this out.



Apa daa.....Sentra standard teksi jer kt Langkawi ni..[kandungan MMS tuh]

Hampehhhhhhhhhhhh

Tapi...caner pun keter aku......Nissan Sentra SGL 1.6VTC tuh lagi laworr kan....kan...hahahaha. Di Langkawi toksahkan Nissan....Mercedes pun jadik teksi.....apa nak herankan [ayat nk bagi sedap hati....heheheh] .

Ni laa Syasya [Ellie Darwisya Hazique] yg aku citer tu.....boley tahan gediksss...hahahah

9 comments:

Aleeya said...

hak hak hak
bijak syasya ekk
teksi pon teksi la
tapi tak semua dpt pakai'teksi' u tuh kat sini..kecuali langkawi kan hehehhe

btw cantekla sentra tu..
ai likeeeeeeee

cybernetics mind said...

aleeya...
bebudak sekarang....akal panjang tau.ari neh syaysya tepon lagik,
"syok tau pegi rumah Mahsuri, dia cantik tau tapi dah mati arrr"

cantek ker my sentra tuh...[malu2 bila kena puji...ahaksss]
carik ler satu sentra kalau minat....hahahaha, jimat petrol tau

Faisal Admar said...

Haha Sentra tuh. Kereta yang bagus. Kalau di Langkawi lain lah, tak kena tax yang tinggi macam di negeri-negeri lain.

Cuba tengok di Germany, semua teksi pakai Mercedes kan? So, benda-benda macam ni normal lah. Lagi pun kereta cantik, pelanggan pun suka :)

Besar rumah anda :)

Mr. Azman said...

muahahaha...
sabor je la ngan anak sedare tuh.

cantek keter bro. Nanti bleh le bawak aku jenjalan kua kua kua~

aku ni sebenarnya tengah lapor, nak kasik komen pon tadek idea. aku tengah menunggu akak aku balik dari p kedai. depa p makan dgn famaly, aku malas ikut. aku suh tapau jer.

save bajed ma. kalau aku pegi sekali, kompon kene pakok punye bayar table. ngeh ngeh ngeh...

asyik kene pakok jer... bile aku nak kawen cam ni. baik toksah ikut. duk jer kat umah makan angin, sedut asap. ekekekek

Kreuger®

nadzunix said...

chantek rumah

cybernetics mind said...

faizal...

kalau kita dok Langkawi kita boleh beli keter sorang 7 biji laa..ahaks
sehari sebijik....hahahah

aikss...tunjuk gambar keter tpi yg hang komen rumah plak....heran2. mana ada besaq bro....yg sedang2
sajaaaa





mr.azman...

ekceli aku nk panggey ngko azman neh...rasa skima semacammm jerk pasal aku dh biasa dgn nama glamour ngko dulu tuh....

aku sebagai sorang yg dah berkilo2 lebey makan garam dari ngko neh, cukup2 setuju dgn tindakan ngko membajetkan diri tuh....bukan pasal apa tetapi pasal ngko dah letakkan priority ke atas persiapan ngko nak menamatkan kontrak bujang tuh....hahahaha

p/s : bila ngko nk introduce bakal bini ngko tuh...ahaks.kurang2 kena laa dapat restu dari bro engko neh

cybernetics mind said...

nadzz...

chantique...???? takkan baru tengok dinding jer dah kata chantique..?? biasa2 jer.....*wink

13may said...

hehhe hehhe

nadzunix said...

eheh abe CM oii ..

mestilah tau ... sy penilik rumah ...
so tgk dinding dah tau ... umah tuh mcm mana tau :P wink!

 
Less Emotions Will Clear A Confused Mind - by Templates para novo blogger