Naper errrkkk????

Wednesday, May 7, 2008

Ari ni dah nak masuk 6 ari.....sore aku tak ok2 lagi....tension gak rasanya. Ingat tk lagi dlm posting aku yg sblum neh........(posting ari Sabtu lepas)

" Pasalnya.....aku cuma hilang sore jer.....jari jemari dan kepala otak aku masih ada, tak hilang lagi"

Haaaa....ari tu aku cakap tak kesaahhh hilang sore....pasal jari jemari ngan otak aku boley berfungsi.....Tapi aku nk habaq mai......sebenaqnya segala2nya rasa tk selesa. Pasai tu laa tk dak posting baru sehari dua ni. Aku pun rasa malaihh sangat nak bercakap or smbang2 dgn orang lain. Yang aku tension tu....sehari dua ni punyalah ramai orang yg nak bersembang2 ngan aku. Dalam keadaan aku yg cam neh....mmg susah sungguh nak bercakap....aku seolah2 macam nk bagi command kawad jer....kn bertempik kuat, tapi sore aku tk keluaq2 gak. Aku rasa macam orang sekeliling aku tu semuanya pekak.....asal aku bercakap jer....... "hah???? apa dia...??" Semua pakat tak dengaq. Tension...tension

Aku ni pulak berlagak cam hero tamil.....dh sakit tak sedaq2 diri plak tu. Klinik tak mau pi.....dok perasan boleh sihat sklip mata. So....aku pun dok di famarsi jerk. Macam2 dah try sampai naik lalok......tk tahan beb....wa cakap lu.

0 comments:

 
Less Emotions Will Clear A Confused Mind - by Templates para novo blogger