~::Emmmm....Jom Ke Spa::~

Sunday, June 22, 2008

uikssss...apa barang spa cam ni ??? dalam akuarium ker ni...???



kalau lama ler proses neh...alamat boleh tidor dibuatnyer.....sejuk, nyaman & merehatkan minda




" gigantic hair dryer".....jangan tekan brek ???? kompius ni..??!!!!



ahhhhh.......2 renggettt jer...bio betoi

ghoper2nyer "SPA KETER" - Cuci Kereta Automatik rupanya...hehehehhe
best term to be use is DRIVE-IN CAR WASH



purrrrrrfectttt job.......show off time...tayang body skit......heheheheheeh

11 comments:

love-n-hate said...

bestnyer... kat kl ade tak spa macam ni???

kat singapore xde pun.. :((

MiSsZuE said...

hehe,,,ingt mende lah..lawo kete cm....

n a d i r a said...

pemalas!! ;p

wakakakaka....


larikkkkkkkkkkkk~~~~~~~~

RR said...

Chemburhu teman nengok nyer CM!!! Rase nak menerai jugok, idok le ate kamu basuh di mana??

Kamu bercerita, buat teman sendiri rase nak masuk spa khete ni

cendawanintim said...

pe daaaaaaaaaa.........

pearlEJ said...

wahhhhhh... kereta pun ada SPA?? sungguh ketinggalan aku neh...

meo188 said...

2 hinggit? xlh slh penah nampak kat jalan kampar ipoh dulu. 2 hinggit? hehehe skali lagi... 2 hinggit?

Mr. Azman said...

Chih chih chih...
penipu punye orang...
wakakaka....
aku ingat tadi bawak menyelam kat mane laah~

Ampesss. Muahahahha,

Adik Mu,
Kreuger®

cybernetics mind said...

love-n-hate...
kat KL...??? I'm not sure...ni kat Ipoh ni.

Neway...buley buat business ni kt Singapore laaa ;)


misszue...
lawo keter...??? tingin ker...boley tadek masalah...on jer bluetooth...hiks


nadira...
sampai hati ngko...kata CM pemalasss. ngko balik Mesia nanti CM kasik cuci ngko pakai spa tuh...heheheh

hehehe...larikkk errkk....takkan dok Perth pun takut kat CM :P


razzi rahman...
memang layan habisss bro masa dok dalam keter tuh...shahdu jer dgn kesejukan air tu.

bro...bukak satu laa business ni kat KB

cybernetics mind said...

cendawanintim...
hahahha...ada gak yg terpedaya errkk :p


ej...
bukak satu kat Penang laaa.....


meo188...
a'ah meo, memang kat Jln Kampar Ipoh.....2 henggetttttt

uiks....mike org Ipowh ker..??


kreuger A.K.A mr.azman...
terpedaya lagik sorang...hehehhe

sebelum pi Kedah...lu punya keter mau kasik polish dulu, baru bakal Pak Mertua berkenan...hahahhahah

meo188 said...

yup. ipoh mali. asal duk kg sg rokam.

 
Less Emotions Will Clear A Confused Mind - by Templates para novo blogger