~:: Minyak turun lagi ::~

Tuesday, December 16, 2008

Kerajaan menurunkan harga minyak sebanyak 10 sen lagi berkuatkuasa hari ini 16/12/2008

Dengan pengumuman terbaru ini petrol RON97 dikurangkan daripada RM1.90 kepada RM1.80. Petrol RON92 pula turun dari RM1.80 kepada RM1.70 dan Diesel juga turun dari RM1.80 ke RM1.70.


Emmmmm....no komen.
Marah ker...??? Dah tentu tidak....
Happy ker..????? Belum pasti...
Naper erkkk....?????

To me....
Sorry to say, damage have been done...
Hari ni selagi reger ikan kembong still RM9.00 sekilo or reger beras yang aku beli still RM39.90,
aku masih belum mampu tersenyum....blum masuk barang2 runcit yang lain lagi. Imagine laaa, beras yg cap sama (Thai King) dulu sebelum reger minyak naik cuma around RM18.90-RM19.90 jer...not more than that.

7 comments:

nadzunix said...

yups betul tuh ...

Mr. Azman @ Kreuger said...

tanak komen ape ape pasai minyak...
kekeke sebab aku p kijer naik
keretapi... kui kui kui... tapi
kalau harga elektrik naik...
kompom aku mengamok... tak boleh
laa nak on server lame-lame..

dah tuh, sure laa harga pass bulanan
RAPID KL pon cam celaker~

Kreuger®

meo188 said...

kawe hepi gila ah ding dong!!!!

skrg, ahli politik yg berlagak macam terer ekonomi dulu kena makan balik kata2 teori mereka dulu....

cybernetics mind said...

[ nadzunix ]
meeeeeeemang betullll

cybernetics mind said...

[ kreuger a.k.a azman ]
agak2 petrol dh turun ni,
duit hantaran boley diskaun tak..???

*calooooooooooooooooooooo :)

cybernetics mind said...

[ meo188 ]
emmm...patut depa amik ngko
jadi salah seorang Penasihat Ekonomi
Negara..hehhehe

itu jam kalu....Datuk Shahrir pon angkat tangan...hehehhe

Luth Textile said...

nasib..aku belom kawen g..
kalo x, haru la bro..
tapi kan, kesan kemelesetan ekonomi sekarang dah aku rasai bro..

 
Less Emotions Will Clear A Confused Mind - by Templates para novo blogger