Saturday, June 21, 2008

~::AKHILNYA KEMBALI::~

Emmm....rasa tk pueh hati masih menyelubungi aku ekoran tk dapat nak share ngan korang sumer isi kandungan program wacana ilmu tempohari. Ni sumer angkara proses dokumentasi videography tak dapat dilaksanakan. Trully...memang aku rasa rugi sangat pasal niat aku nak memperluaskan lagi audience program tersebut melalui blog aku ni, tak kesampaian. Tapi apa kan daya, sudah suratan takdir. Camner pun kita harus lihat dari sudut positif yg lain di mana program tersebut telah berjalan dengan lancar.

Bagi tidak menghampakan pembaca2 blog aku ni, aku telah menyediakan satu dokumentari mengenai Ustaz Akhil untuk tatapan sumer dan specially aku dedicate utk sahabat2 dari luar Malaysia. Dokumentari ni aku dapat dari YOUTUBE dan merupakan terbitan TV3 yang telah ditayangkan semasa Sambutan Maal Hijrah 2008 yang lalu.Di samping itu juga aku ada sertakan sekali klip video Ustaz Akhil semasa zaman rocknya dulu sekadar untuk membuat perbandingan dan mendapatkan iktibar, insyaallah.

SUATU KETIKA DAHULU..........

Tajuk lagu dari Kumpulan Riyadh ni adalah "Hanya Ketenangan" dan bukannya "Melodi Cinta Lama" seperti mana yang dilabel pada klip video.

Lagu ni, aku tk pasti apa tajuknya, tapi yg aku sure tajuk albumnya Media 88-89.

p/s : Aku harap ngkorang buatlah penilaian dan muhasabah sendiri, moga2 hijrah itu berlaku ke atas diri kita juga, insyaallah.

3 comments:

Ryehanna said...

Salam..

Waaa...banyak tol video ek. Yang paling tak tahan time ustaz di zaman rock. rambut xleh blah...hahaha... huhu...

sungguh hensem lah ustaz ini...if only he's not that skinny... oops!

anyway, nice job CM!!

Yaya said...

uishh menambun video dia...best ek jumpa dia, dulu minat juga masa dia zaman rock dulu he he, maklumle ..saya pun bukan muda lagik, sempat le kenal dia di zaman rock nye hahahaha

CM ade ym?add saya: alya_jpm

Meooo Comicore Club said...

ms blaja dulu dgr ceramah die sambil stadi pagi2 bute. best.

tp die xjd calon piliharaya lg. bilelah agaknye.

~:: Kad Raya Aidilfitri 20.09.2009 ::~

Assalamualaikum..... Diam tk diam dah tinggal berapa hari lagi jer nak Raya....siyes, rasa mcm tk pecaya jer. Aku ingat lagi masa awal2 posa...